Twórcy XCOM 2 nie zdawali sobie sprawy, że po premierze wystąpią problemy techniczne

Firaxis okazało się nieco zbyt pewne co do jakości swego ostatniego dzieła.

- Mogę uczciwie powiedzieć, że nie wiedzieliśmy, że właśnie tak będzie wyglądała premiera - mówi Jake Solomon, główny projektant XCOM 2, w nawiązaniu do problemów technicznych, jakich gracze doświadczali tuż po premierze tego tytułu. Solomon tłumaczy to tym, że wspomniane niedociągnięcia występują tylko u niektórych odbiorców, a nie na skalę masową.

- Może idzie to na moje konto, ale siedzę tu rozmawiając przez laptop, którego używam do gry w XCOM 2. Nigdy nie doświadczyłem tych błędów. Nie wyłapaliśmy ich podczas testów kompatybilności - zapewnia, dodając jednocześnie, że Firaxis Games bierze i będzie ponosić pełną odpowiedzialność za występujące problemy. - Nie mogę podać żadnej daty, ale zapewniam, że pracujemy jak opętani. Wiele z tych błędów mamy już na swoich radarach - dodał Solomon.

Źródło:
Patryk Purczyński - gram.pl


Klemens
2016-02-22 21:01:10